مراسم ترحیم سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شوش برگزار شد
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 68
:: بازدید هفته : 12
:: بازدید ماه : 8045
:: بازدید سال : 20734
:: بازدید کلی : 297872
نویسنده : عباس کرم الهی
شنبه 14 دی 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

به همت دفتر امام جمعه ، فرمانداری و سپاه ناحیه ی شوش ، مراسم ترحیم سردار سپاه اسلام ، فرمانده ی سپاه قدس ، شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ ساعت 16 روز جمعه 13 دیماه 1398 به همت دفتر امام جمعه ، فرمانداری و سپاه ناحیه ی شوش آیین ترحیم سردارسپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم با سخنرانی امام جمعه در مسجد جامعبرگزار شد .

امام جمعه ی شهرستان شوش ؛ حاج قاسم سلیمانی را عنوان مالک اشتر زمان نام برد و در این خصوص گفت : ساعت ۱:۲۰ دقیقه بامداد جمعه 13 دیماه1398چند بالگرد آمریکایی به همراه پهپاد در نزدیکی فرودگاهی در بغداد ، ۲ خودروی بسیج مردمی عراق را هدف قرار دادند که «سردار قاسم سلیمانی فرمانده ی سپاه قدس ، ابومهدی المهندس رئیس و فرمانده میدانی شبه‌نظامیان حشد شعبی به همراه 8 نفر از نیروهای بسیج مردمی» از همراهان و محافظان شهید المهندس و شهید سلیمانی بودند تماماً به شهادت رسیدند. اولا عرض کنم چه سعادتی حاج قاسم سلیمانی داشت که خون پاکش به دست شقی‌ترین آحاد بشر « ترامپ رئیس جمهور آمریکا» بر زمین ریخته شد ، آن هم در سحر روز جمعه که متعلق به آقا امام زمان(عج) در راه دفاع از مردم دمشق از لبنان به عراق رفته بود و به  درجه ی شهادت نائل گردید .

وی در ادامه به مهمترین دلیل آمریکا برای به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و تصریح نمود : چون  با فرماندهی  این سردار رشید اسلام داعش از روی زمین محو شده بود ؛ ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای به شهادت رساندن او برنامه ریزی کرد و در آستانه ی ایام فاطمیه این سردار رشید را به شهادت رساند ؛ در واقع جرم حاج قاسم سلیمانی این بود که از مردم مظلوم و بی دفاع عراق و سوریه دفاع می کرد ؛ حاج قاسم سلیمانی سردار دلها و سرباز ولایت درکنگره ی عظیم 6 هزار و 500 شهید استان کرمان ابتدای اسفندماه سال 1397در کرمان برگزار شد بر روی تمبر یادبود کنگره نوشت «خداوندا، مرا از وصول به آنان«شهدا» محروم مفرما»

آیت الله سید محمد امام به هدف آمریکا از به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و خاطر نشان نمود : آمریکا مسئولیت این حمله تروریستی را به‌عهده گرفته و تصور می‌کند که با این اقدام خود توانسته «جبهه ی مقاومت را در‌هم شکند اما غافل است از این که با شهادت این سرباز ولایت از امروز هر ایرانی یک سردار سلیمانی است،» دشمن غافل است از این که سردار سلیمانی تنها یک شخص و یک سردار نظامی نبود، سردار سلیمانی یک جریان و یک تفکر ناب شیعی در جهان اسلام  و یک چهره ی بین المللی مقاومت است که هرگز از بین نمی‌رود بلکه جاودانه می‌شود. آمریکا ‌نمی‌داند سردار سرافراز اسلام یادگار «هشت سال دفاع مقدس» است، یادگار روزهایی است که جوانان این سرزمین از جان خود گذشتند تا اجازه نفوذ دشمن را به یک وجب از خاک خود ندهند؛ سردار سلیمانی یادگار آن روزهاست و در تمامی این سال‌ها یاد یاران رفته را با خود داشت و آرزوی پیوستن به آنها در دل.

وی افزود : استکبار جهانی نمی‌داند که دلاورمردان ایرانی حضرت اباعبدالله(ع) را الگوی خود قرار دادند و در این راه ذره‌ای تردید به خود راه ندادند؛ آمریکا و استکبار جهانی بداند که فرزندان روح‌الله و سیدعلی پایانی جز شهادت ندارند و قطره قطره خون پاک هر سرباز انقلاب درخت تناور انقلاب اسلامی را شکوفاتر و استوارتر می‌کند.

امام جمعه ی شهرستان شوش در وصف حضرت زینب کبری(س) و اباعبدالله الحسین(ع) رضه خوانی نمود و کربلایی یاسین  و یاسر سواری از مداحان اهل بیت عصمت و طهار(ع) و مجمع الذاکرین به ذکر مصیبت درمورد حاج قاسم سلیمانی پرداختند .

 



:: بازدید از این مطلب : 640
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.